Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~blurp | użytkownik

imię i nazwisko adresKatowice zarejestrowany10.10.2006 @14:15:41 ostatnio na stronie14.06.2017 @17:01:32
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2915502
digarty142 komentarze4515 posty na forum3

komputer / sprzęt
Canon Rebel i dalej Panasonic FZ8

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~jacek1    12.09.2007 @21:38:01
masz rację
~wampirka000    09.09.2007 @12:02:52
byc może ale nie martw się jutro juz wracam do makro
_______
Staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył..
^AMELLIA    08.09.2007 @19:52:47
witam kochana, gdzie się podziewałaś
_______
KAŻDA SZTUKA MA SWOJEGO ODBIORCĘ
~JANUSZSZ    06.08.2007 @18:19:35
taki kadr był celowy...
~ROTEN    06.08.2007 @17:29:14
dziekuje i pozdrawiam
~arklis    06.08.2007 @16:20:48
Dzieki ta fota ma naprawde 35 lat teraz dodalem tylko kolor No i wtedy zaczynalem i amputowalem co sie dalo Teraz staram sie tego nie robic. Pozdrawiam
~insomniac    06.08.2007 @15:12:31
aj dziękuję
_______
(...) dobra fotografia wymaga pracy nie tylko oka ale i głowy i serca.
~DuskySati    03.08.2007 @20:16:08
dzieki
_______
Wtulona w aksamit nocy z myślami błądzącymi po śnie szukam chwil szcześcia...
~moko    03.08.2007 @14:40:22
bóg Ci zapłać
_______
niedostępna.


REZYGNUJE Z TEGO KOLA WZAJEMNEJ ADORACJI.
~adag1    03.08.2007 @12:24:10
zazdroszcze rodzicom ze mieli taka przyjemnosc, tez choruje na takie cudo, moze kiedys...przy okazji swietne prace
~Dagg    02.08.2007 @19:59:05
dzieki
_______
'Tylko ten, kto dźwiga ciężar, wie, ile on waży.'
~sugarfreecherry    01.08.2007 @20:23:05
rzeczywiscie własciciel
gratuluje spostrzegalnosci
~natasha92    30.07.2007 @18:18:26
_______
Zamiast dziękować za ocenkę, odwdzięcz się tym samym - oceń moją pracę!
Pozdrawiam!! :D:D
~Katheleen    29.07.2007 @20:08:17
..
_______
Nie gryzę.. tak odrazu..
~tobiasz21    28.07.2007 @12:35:14
nie musze sie zgodzić-ale dzięki
~tobiasz21    28.07.2007 @12:27:44
pomyliłem-miało być scenerie:P
-miluniaf    28.07.2007 @11:59:06
powyżej*:D
-miluniaf    28.07.2007 @11:58:51
na digart dlatego, ze nie mam co robic a moje najlepsz zdjecia są powyrzej 500KB
~Asia27    28.07.2007 @10:10:03
no właśnie widzę że twoje ostatnie zdjęcia są troszeczkę podobne do moich :D
_______
“Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.”
~EmiliaPapka    28.07.2007 @10:03:37
nie można było bo w tym miejscu co stałam było jedyne dojście a płot mi sie podoba
_______
Nie 'fotografuję',
nie 'robię fotek' tez.
Raczej tylko zatrzymuję czas w obrazie.
~blackartur    27.07.2007 @20:29:52
dziękuję
~granatowa    27.07.2007 @13:29:05

tak ale tam sa same patyki na około,
i tylko jedne słonecznik. :P
ale mimo wszystko dziękuje.
_______
i mieć w głowie pstro.

~Dagg    27.07.2007 @12:38:34
dzieki
_______
'Tylko ten, kto dźwiga ciężar, wie, ile on waży.'
~aszeb    26.07.2007 @18:38:20
Dzięki.Czasem łatwiej zrobić zdjęcie niż wymyślić sensowny opis.Pozdrawiam serdecznie.
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 30 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt